Superman Logo

Sapa Suro x Pandai Jaga !

 okay la smlm ngah sedap text ngan abg n b aku , ttbe naik la num sorang hamba Allah nie , 017-******* 
pastu aku saja angkt n buat buat x kenal tnye sape bgai la kan , then ttbe dpt tau gf hamba Allah nie col n tnye ape relationship aku ngan peng dia ! Bodo ape , salam x bg apa terus tnye cm tu ! mmg PANAS la . bole tnye da lame kenal bgai ke ? kra aku jaga la hati kau BETINA aku x bgtau aku da lame kenal peng kau uh ! 
pas tu alasan kau , kau ckp nk TAMBAH knalan . watepakkk la weyh . pas tu kau terus letak col kan .
SUMPAH bggang ouh 

dalam kul 1 smlm peng uh anta text say sori bgai la ! 
BODOH la semua tu !


Weyh BETINA , kau x pandai jaga peng kau , kau x pandai layan dia kau nk mara kat aku lak 
bukan aku cari peng kau okay , peng kau y cari aku !
peng kau sunyi kau buat dia mcm tu , peng kau cte mcm mcm kat aku !
aku dengar je la ! BODOH !
aku x LAPAR nak amik peng kau la even kau x pndai layan dia pun !
aku hrmat dia da ada KAU
Harap umur je da tua xpi x MATANG langsung !

&%#$%&
dush dush !









No comments:

Post a Comment