Superman Logo

Bahagia & JUTARIA (:


haha , bila aku masukkan pic kat atas nie nk gelak pun ada weyh ,
actly bukannya plan pun nk g amerika(taman ilmu) nie kn , 
padahal kita baru lepas berbuka then nk hantar yana balik then korang mmg paling BAEKK kan ttbe nk
perli perli aku kan smpi nk mati enjin bgai kan , btw mak happy nukk (:

then ttbe korang g la pggil c DIA kan , mmg JAHAT la korang kan , 
mmg aku ta malu lak kan ,
then dy dtg da uh lagi kuat korang BERKATA KATA kan
then ttbe ajak maen kad ngah best best maen kad bole lak c CEAH ckp teringin nk maen JUTARIA
then kebetulan ECHAN ada lak JUTARIA kat ruma korang pun bla la g amik JUTARIA n beli topup ,
pas tu da START nak MAEN da , lagi sekali korang buat aksi BAHAGIA , korang ckp maen PAIR ,
yana ngan paan , esan ngan ceah , saya ngan ????
TERIMA KASIHHH LAAA eaaa ! dush dush kat korang sat g kangg
sat g maen maen JUTARIA , juara yana ngan paan , second saya ngan c DIA y agak agak
nk kena hantar balik myammar sebb muflis tu esan n ceah la kann !
btw thanks kat BANKER sebab salu bagi kami duet n salu dpt balik duet berlipat kali GANDA !
ta pe next time kita maen ta da masuk ASSET bodo tu da !
erm tapi mcm biasa la ayat saya ta pernah BERHARAP (:

thanks sayang sayang saya , sebab buat saya gelak , happy even saya ta SEHAD !

HAHAHAHAHAHA ! sumpah gelak besar nk taip entry y niee (:

hero pada kawan kawan saya (:

weyh pengkidd DAYUS lagi skali aku jmpa post kau mengata aku bukan bukan siap kau !
mmg aku col mak kau kali nie !

No comments:

Post a Comment