Superman Logo

my BIRTHDAY , LEPAKing , berJIMBAA ♥

lalalalala , 
sumpah lagi sekali aku nk GELAK besar taip entry nie !

BTW ! THANKS YANG SEMUA WISH KAT AIN ZULKIFLI ea , ta sempat nk rep semua lol (:


senangkan cerita la kan , smlm bfday saya ! dengan BANGGA promote nk bgtau bnda da lepas kan (:
mula mula sy pkir sy smbt sorang sorang bfday sy lagy tahun nie tapi ta sebenarnya sbb saya ada KAWAN KAWAN yang saya sayang mcm hampa , korang , u olls la kan (:

dari mane nk MULA cerita pun ta tau la kan , tapi y first nk ckp thanks kat mady zulkiflli sebab col kaka n nyanyi lagu happy birthday ! kau berjaya buat aku MENANGIS adq kecik  (:
then ptg sabtu tu da plan bgai la nk buka puasa ngan mona , che , e-j , nana , paen n m supermyy!
sbnrnya ingat ta dpt keluar sebab ada masalah tertentu *ta perlu dinyatakan la kan.
atlast dpt keluar juga tu pun da kul 6 lbey kan sori tau semua sbb sy ngan supermyy lambt keluar (:
erm kteorg naik la KTM , STAR then jalan la smpi TS , smpi TS terus g foodcourt cari la si polan polan syg kan , tgk tgk baju ramona majid sama dengan ain zulkifli ! seluar pun sama colour aiyoo KEBETULAN semua tu ta da plan apa pun , HAHA tyme tu just gelak je sebab semua sama (:
  
tu DIAA semua nk SAMA (:
haha , tyme nie da abs BERBUKA otw nk GERAK g MELALAK


 lepas tu kita masuk lak KTV kat bb kan , MELALAK sakan la semua kan nasib ta pecah bilik tu kan !
asal kuar cnfem kena g MELALAK heran lak aku ttbe kan (:
tgh sok korang nyanyi sempat kita snap pic kan ,

 me , mona & che

 supercicak , naga , tikus n panda (:

 che , e-j , paen (:

da abis MELALAK sakan ttbe cakap lak nk overnite , sembang pnye sembang okay la kita overnite
kita lepak lak bistro kan ?
mmg sedap la tmpt nk pilih kan nk duk ala ala sofa kan
pastu nk bebel bebel minta tkr tmpt *ta bole bgtau kenapa la kan :D
lama juga kita lepak kat situ kan cte pnye cite smpi ada y TIDO bgai la kan
nie pic kteorg kat bistro tu


 da puas lepak situ kita pun bla menapak la merata rata tempat !
mmg PENAT gle tapi BEST sebab semua otak gile !
lag lagy sheera n che !
aku ngan mona penat gelak tau ta !
 tapi part y paling aku suka la kan ,
kalau aku ngs korang mati ta ?
sumpah nk GELAK besar ouh , sape la y ckp mcm tu kan !
haha korang korang !
btw thanks sgt sgt sebab lepak ngan i !
i happy gyle nie nie la memory bfday i paling best after 2009 dlu ,
last year i ta celebrate pun sebab paham paham la kan
lepas nie bfday sape lak ?
abs la orang uh !!
lalalalalalalalalala (:




thanks ramona & che (:

kalau ada jodoh kita jumpa lagy k semua

love you ALL !


















No comments:

Post a Comment