Superman Logo

deep in my heart ):

Aku ni terlalu banyak fikir negatif pasal dia, kenapa? Kalaulah boleh buang apa yg asyik fikir ni dari otak, aku nak buang jauh-jauh. Kadang-kadang aku fikir, salah aku ke? Salah dia ke? Kenapa kadang-kadang kita nak gaduh? Aku takut nak tanya, sbb aku takut aku dapat jawapan yg menyakitkan. Kalaulah dia boleh tahu sendiri apa yg aku fikir, apa yang aku rasa ni.. Aku tak perlukan apa-apa dari dia, tapi tipu kalau aku cakap aku tak mengharapkan something special dari dia. Aku pun nak macam orang lain.. Bila jadi mcmni, otak aku fikir, aku bukan yg special ke kat hati dia? Aku percaya, tapi dalam masa yg sama aku ragu-ragu.


Kita da la jauh mcm ni , tiap malam aku tanya diri aku ''dia tak rindu aku ke?''. Sikit pun dia tak cakap. Siapa yg tak sedih? Even pon sekali dia cakap, aku rasa itu pun dah okay.. Tapi aku tak pernah tak cakap yg aku rindu dia. Tapi sorok jugak, sbb taknak nampak annoying.

Bukan dia tak perfect, aku tak pernah cakap dia tak perfect bagi aku. Aku dah cukup happy skrg. Tiap kali skype, mesti gelak lawak sesama. Bila gaduh, dia tahu mcm mana nak baik semula. Datang pujuk even pon tak reti pujuk. Siapa je tak rindu semua tu? Aku fikir jugak, dia boleh terima and tahan ke perangai aku yg budak-budak ni? Aku tak tahu sampai bila nak mcmni. Sayang, memanglah sayang. Jarang aku dengar sayang dari mulut dia. Bukan dia yg tak sempurna, aku yang tak sempurna.. Aku selalu fikir lain.. Aku nak jealous, tapi aku takde hak. Bercakap pasal hak, aku tak kisah lah ada ke tak, aku akan jealous jugak, aku akan sakit hati jugak, aku akan marah jugak. Bila dah sayang, tipu kalau takde perasaan tu semua. Mula-mula aku asyik tercari jawapan, perlu ke aku nak stay dengan dia? Sekarang aku dah ada jawapan. Aku takkan lepaskan kebahagiaan yg aku dapat skrg ni. Bukan senang nak tengok aku tergelak, tersenyum selalu. Kenapa baru sekarang? Terima kasih untuk bahagia ni. Aku mohon, jangan pergi. Aku takkan buat kau sakit hati lagi, aku takkan biarkan kau mengalir air mta lagi sebab aku syg , Aku terima baik buruk peragai kau sebab aku nak kau jadi orang terakhir buat aku. Bila aku dah mula fikir lain, cepat terangkan dkat aku. Aku penat nak fikir lain, sebab setiap kali aku fikir lain tiap kali tu jugak airmata aku keluar. 


Satu yg mampu cakap, sayang ni datang tanpa diduga. Bila dah sayang, tolong jangan buang mcmtu je. Aku takkan jadi yg terbaik, tapi aku akan usaha untuk jadi lebih baik dari sebelum ni. Terima kasih sayang. 



#aku tak berharap kau baca sja tapi hrap kau phamm . 




No comments:

Post a Comment